05.05.2020
Доброго ранку та вдалого дня!
Я досліджую світ
Тема: Навіщо люди подорожують?
Мета: дізнатися навіщо дюди подорожують та що для цього потрібно.
Завдання: переглянь урок, зверну увагу на те, що дата оголошена вчителем не відповідає сьогоднішньому дню. Матеріал був знятий раніше.
Завдання для допитливих.
- Переглянь відео та запам'ятай видатні архітектурні споруди.
- Розглянь малюнок з дорослими та спробуй назвати країни в яких побудовані зображені об'єкти.
Завдання: письмово закінчи речення.
1. Я дізнався...
2. Я зрозумів...
3. Було цікаво...
4. Після уроку я...
5. Коли буде можливість подорожувати...
Фіз.хвилинка
Математика
Тема: знаходження невідомого множника.
Мета: відпрацювати вміння знаходити невідомий множник розв'язуючи приклади та задачі.
Завдання: переглядаючи відео зупиняй розповідь вчителя, виконуй завдання, а згодом прослуховуй вірні відповіді. Домашнє завдання не виконуй!
Фіз.хвилинка
Інформатика
Тема: Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Алгоритм в нашому житті.
Мета: познайомитись з новими поняттями.
Завдання: переглянь відео та дай відповіді на запитання.
- Молодець! Маю надію, що все зрозуміло!
- А тепер спробуй винонати практичні завдання запропоновані у відео.

Немає коментарів:

Дописати коментар