08.04.2020
Доброго дня, мої дорогі! Наш літак тримає курс на нові знання. Не зволікайте, а починайте працювати.











Читання
Тема: Робота з дитячою книжкою. «Ворона і рак» (українська народна казка)
Мета: Розвивати техніку читання, мислення, мовлення, пізнавальні та літературно-творчі здібності школярів.
Завдання:

1. Усно. З’єднай початок та кінець  прислівїв. Як ти їх розумієш?
Розум без книг,                                        та розуму в них багато.
Казки маленькі,                                      там розум допоможе.
Де сила не візьме,                                   як птах без крил.
2. Метод "Припущення"
- Якщо назва казки "Ворона і рак" як ти гадаєш, який може бути сюжет? Хто головні герої?
3. Прослуховування казки. (Хто швидко читає, той може слідкувати за текстом)


4.Самостійне читання казки.


Якось-то виліз на землю рак із своєї печери, а ворона поблизу стрибала, побачила та й ухопила його.
Вхопила, держить у дзьобові міцно та й думає, як би то за нього краще взятися, щоб із’їсти.
Бачить рак, що непереливки, та й пустився на хитрощі. Каже вороні:
– Ой, вороно, вороно! Знав я твого батька – що ж то за хороший птах був! Розумний який, Боже!
– Угу, – каже ворона, а сама так цупко держить рака, не розтуляє дзьоба ні трішки.
– Ой, вороно, вороно! – промовляє знову рак. – Знав я й твою матір, і що ж то за моторна та мила птаха була – куди іншим воронам до неї!
– Угу! – знову обережно проказує ворона.
– Ой, вороно, вороно! – таки одно править рак, – знав я й братів твоїх та сестер; що ж то за гарні та вдатні були! Сказано – хорошого роду!
– Угу! – все однаково відмовляє ворона.
– Але ж, – каже рак, – ти всіх їх переважила: такої прехорошої, такої розумної, такої премилої птахи і в світі нема! Правда ж?
Від тих слів ворона так стішилася, що забула за все та й гукнула:
– Еге!
Мовивши теє, ворона і розщепила рота; рак тоді – плюсь у воду! Тільки його й бачила ворона!
Отак-то піддурив рак ворону, а чим: облесливим словом! Велику силу має воно…

5. Придумай та запиши 5 запитань до казки.

Дизайн і технології
Тема: Виготовлення квітів. (оригамі)
Мета: навчитися виготовляти квіти з кольорового паперу.
Завдання: переглядаючи відео зроби три тюльпани різного кольору. Пам'ятай про техніку безпечного поводження з ножицями.
Виконав всі завдання? Відправляй мені на перевірку! :)






Немає коментарів:

Дописати коментар