10.04.2020
Доброго дня, мої другокласники!
Сьогодні п'ятниця і я радію, що ви завітали на мою сторінку за новими знаннями ;)
Математика
Тема: Довжина. Одиниці вимірювання довжини.
Мета: познайомитись з одиницями вимірювання довжин, виконати практичні завдання.
Завдання: переглянь урок, пригадай раніше вивчене. Поділись враженнями про новий матеріал з батьками.

- Напевно, тобі цікаво як вимірювали довжину багато років тому. 

Коли помітиш ось таке зображення, зупини перегляд і розв'яжи.

- Молодець! Тепер продовжуй перегляд відео.
Завдання: попрацюй з підручником на с.116. Виконай письмово завдання №1 та №4 (якщо ти виконував їх раніше і я вже перевіряла, можна не надсилати відповіді)
 Завдання: кожна квітка - це "заховане" число. Знайди закономірність та розв'яжи приклади. Будь уважним із розділовими знаками в останньому рядку.
Читання
Тема: А.Туз «Про Михася та Люка Скайвокера» 
Мета: познайомитись з твором про дружбу, відпрацьовувати виразність читання.
- Оповідання Аліни Туз «Про Михася та Люка Скайвокера» - про твоїх однолітків. З цієї історії ми зробимо висновок, як слід поводитися в певній ситуації. Допоможемо головному героєві зробити правильний вибір.
Завдання: Прочитайте слова на с.105 внизу. Які слова незрозумілі? 
Попитай у дорослих чи прочитай:
*Шкодували – нарікали на що-небудь, жалкували,уболівали за чим –небудь або за ким – небудь.
*Несподівано – якого не чекали; якого не можна було передбачити.
Завдання:Прочитайте оповідання (с.106-107)
Прочитайте пояснення значень слів: Люк Скайвокер, Дарт Вейдер,     джедаї, світловий меч.
 - Дай відповіді на запитання:
-         1)  Які імена мали хлопчики?
-         2) Як проводили друзі час на перерві?
-        3)  Яку гру подарували Дмитрикові на день народження?
-         4) Коли Михась виявив, що він захопив Люка Скайвокера?
-         5) Що вирішив Михась?
-         6) Чи зізнався Михась, що він узяв іграшку?
-         7) З яких речень видно, що Дмитрик розсердився на Михася?
-         8) Як потрібно було вчинити Михасеві, щоб не обманювати друга і водночас мати можливість погратися іграшкою довше?

   Творча робота
         -  СКЛАДІТЬ АРКУШ ПАПЕРУ НАВПІЛ ВЕРТИКАЛЬНО,  У СПОСІБ ВІДРИВАННЯ ЗРОБІТЬ ФІГУРКУ ЧОЛОВІЧКА. НАПИШІТЬ НА РІЗНИХ ЧАСТИНАХ ФІГУРКИ РИСИ, ЯКІ ВИ ХОЧЕТЕ БАЧИТИ У ДРУГОВІ.



Усно дай відповідь на запитання та переглянь відео.
     - Яким повинен бути друг\ подруга? 

Фіз.культура.
Тема: Розвиток всіх груп м'язів.
Мета: виконати фізичні вправи в парі з одним із членів родини.

Молодець!

Немає коментарів:

Дописати коментар