09.04.2020.
Доброго весняного дня та прекрасного настрою, мій учень!
Укр.мова
Тема: Будова тексту. Узагальнення.
Мета: систематизувати та практично відпрацьовувати знання з теми "Будова тексту"
- Перед весняними канікулами ми познайомились з будовою тексту (с. 124 в підручнику). Давай пригадаєм.
Завдання: розглянь малюнок та назви які існують частини тексту. Поміркуй, чому схема оформлена у вигляді будинку.


















Завдання: спиши текст різними кольорами ручок.
(Щоб стало зрозуміло де кінцівка, основна частина і зачин)
                                                               Ведмідь і мишка
            Спіймав якось ведмідь у своєму барлозі бешкетницю мишу. 
Почала мишка просити ведмедя, щоб відпустив. Обіцяла у пригоді стати. Посміявся ведмідь з тої помічниці, але відпустив мишку. Ось одного разу заплутався ведмідь у мисливських тенетах. Рвався, рвався — ніяк не виплутається. Тут прибігла мишка, перегризла петлю і допомогла ведмедеві визволитися.
            Так зроблене добро повернулося до ведмедя.

Переглянь відео та перевір свою роботу з вчителем.

Відпочинь. Усно виконай завдання з героями мультфільму.
Завдання: самостійно опрацюй завдання з підручника. с.127

Фіз.хвилинка
Читання
Тема: Євген Гуцало "Під веселкою"
Мета: навчитися виразно та вдумливо читати розповідь, давати повні відповіді на запитання за текстом.
Завдання: переглядаючи відео уважно слухай текст і слідкуй за диктором. (с.104-105 в підручнику)
Завдання: прочитай виразно текст, дай відповіді на питання.
Придумай 3 питання до тексту самостійно. Хто бажає - малює ілюстрацію до розповіді.

Музичне мистецтво.
Тема: Сучасні співки.
Мета: розучування пісні Руслани Лижичко "У ритмі серця"
Завдання: повторювати за педагогом розминку та вчити пісню







Немає коментарів:

Дописати коментар